اخذ ویزای تحصیلی آلمان از طریق مجارستان 2024

ویزای تحصیلی آلمان از طریق مجارستان مسیر شما را کوتاه‌تر و سریع‌تر خواهد کرد و مزیت‌های زیادی دارد. اقدام برای اخذ ویزای دانشجویی آلمان از یک کشور ثالث می‌تواند گزینه ایده‌آلی برای دانشجویان بین‌المللی و دانشجویان ایرانی باشد. اگر وقت سفارت آلمان شما طولانی شده و به فکر راهکار هستید، اقدام از یک کشور دیگر می‌تواند این مسیر را کوتاه‌تر کند. البته این تنها مزیت اقدام اخذ ویزا از یک کشور ثالث نیست. در ادامه درباره اخذ ویزای تحصیل در آلمان از طریق مجارستان و مزایای آن بیشتر بدانید.

اخذ ویزای تحصیلی آلمان از یک کشور ثالث

برای اخذ ویزای دانشجویی آلمان گزینه‌های متعددی پیش‌روی دانشجویان قرار دارد. می‌توانید برای ویزای تحصیلی آلمان از طریق ایران اقدام کنید که شرایط خاص خود را دارد. بسیاری از دانشجویان برای اخذ ویزای تحصیلی آلمان از یک کشور ثالث اقدام می‌کنند. این کشورها عبارتند از:
– ویزای تحصیلی آلمان از ارمنستان
– ویزای تحصیلی آلمان از ترکیه
– ویزای تحصیلی آلمان از مجارستان
مجارستان برخلاف دو گزینه دیگر یک کشور تمام اروپایی محسوب می‌شود که می‌تواند مزایای زیادی برای دانشجویان داشته باشد. در ادامه به مزایای آن خواهیم پرداخت.

مزایای اخذ ویزای تحصیلی آلمان از طریق مجارستان؟

– با اقامت کوتاه مدت در مجارستان درباره زندگی در یک کشور اروپایی بیشتر خواهید دانست.
– با گذراندن دوره‌های زبان در مجارستان به نوعی با سیستم آموزش و فضای کلاس‌های اروپایی آشنا می‌شوید.
– مجارستان یک کشور ارزانقیمت به نسبت دیگر کشورهای اروپایی برای گذراندن یک دوره کوتاه مدت زبان است.
– اقامت کوتاه مدت مجارستان به عنوان یک کشور غنی و با تاریخی بی‌نظیر شما را با زندگی و فرهنگ اروپایی‌ها بیشتر آشنا می‌کند.

مطالب مرتبط  مهاجرت به اتریش :تحصیلی ٢٠٢۴


– کیفیت آموزش در مجارستان بالاست. بسیاری از اساتید دانشگاهی در این کشور از کشورهای انگلیسی‌زبان هستند.
– مجارستان یک کشور امن برای دانشجویان بین‌المللی با فرهنگی متنوع است.
– اخذ ویزای تحصیلی مجارستان آسان است و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.
– در نهایت با یک دوره کوتاه مدت زبان می‌توانید ویزای تحصیلی آلمان از طریق مجارستان را به دست ‌آورید.

بیشتر بدانید:  شرایط دریافت جاب ویزای کار آلمان ۲۰۲۴: چک لیست مدارک آفر آلمان چیست؟

شرایط اخذ ویزای تحصیلی آلمان از طریق مجارستان

برای اخذ ویزای تحصیلی آلمان از مجارستان باید یک اقامت کوتاه مدت ۶ ماهه در این کشور داشته باشید. همانطور که گفتیم دریافت ویزای مجارستان کار آسانی است و به هیچ وجه زمانبر نیست. برای اینکه بتوانید ویزای کوتاه مدت مجارستان را دریافت کنید، باید توجیهی برای اقامت در این کشور داشته باشید.

بهترین گزینه برای دانشجویان این است که در دوره‌های زبان در مجارستان ثبت‌نام کنند. به این ترتیب، با یک تیر دو نشان خواهند زد. هم ویزای کوتاه مدت خود را دریافت می‌کنند و هم دوران اقامت‌شان با آموزش در سطحی بالا خواهد گذشت. گذراندن دوره زبان باعث کمک به تحصیل در آلمان خواهد بود.

دوره زبان در مجارستان

همانطور که می‌دانید برای تحصیل در دانشگاه های آلمان به مدرک زبان آلمانی حداقل B1 نیاز دارید. موسسات و کالج‌های زیادی در مجارستان هستند که دوره‌های زبان آلمانی را برای دانشجویان بین‌المللی برگزار می‌کنند. بنابراین به راحتی می‌توانید در هر یک از آنها ثبت‌نام کرده و برای اخذ ویزای مجارستان اقدام کنید.

به طور کلی بسیاری از دانشجویان شهر بوداپست پایتخت مجارستان را برای گذراندن این دوره‌ها انتخاب می‌کنند. می‌توانید در یک موسسه، کالج یا حتی دانشگاه‌های برتر این کشور که دوره‌های زبان ارائه می‌دهند، ثبت‌نام کنید. این یک فرصت بی‌نظیر است که شما را برای تحصیل در دانشگاه های آلمان آماده می‌کند.

مطالب مرتبط  تماس با ما

موسسه ما بهترین خدمات را در این زمینه هم برای ثبت‌نام در دوره زبان در مجارستان و هم اخذ ویزای مجارستان به شما ارائه می‌دهد.

۶ ماه اقامت در مجارستان و اخذ ویزای دانشجویی آلمان

پس از گذراندن دوره ۶ ماه اقامت خود می‌توانید برای اخذ ویزای تحصیلی آلمان از طریق مجارستان اقدام کنید. به این ترتیب می‌توانید از سفارت آلمان در مجارستان وقت بگیرید. مدارک لازم برای ویزای دانشجویی آلمان را تهیه کنید و برای روز مصاحبه سفارت آلمان آماده شوید. پس از موفقیت در مصاحبه سفارت آلمان، می‌توانید ویزای خود را دریافت کرده و آماده حضور در دانشگاه‌های این کشور شوید.

توجه داشته باشید ویزایی که دریافت می‌کنید، ویزای شینگن است. به این ترتیب می‌توانید در طول این مدت سری به دانشگاه محل تحصیل خود در آلمان بزنید. با فرهنگ این کشور بیشتر آشنا شوید و درباره امکانات آن بیشتر بدانید.

بیشتر بدانید: چرا تحصیل در مجارستان  دروازه ورود شما به اروپا، امریکا و کاناداست؟

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا
Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect. رزرو وقت مشاوره رایگان
Verified by MonsterInsights