مهاجرت کاری اتریش

اقامت اتریش – سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت ٢٠٢۴

اخذ بلوکارت اتریش از طریق ثبت شرکت و استخدام همسر

همانطور که قبلاً اشاره شد، یکی از روش های دریافت بلوکارت اتریش، سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت می باشد. نکته جالب و مهم در این سرمایه گذاری، عدم نیاز به سرمایه زیاد می باشد.

عزیزانی که قصد اخذ بلوکارت اتریش یا دیگر کشورهای اروپایی را از طریق سرمایه گذاری دارند می توانند با پشتوانه مالی 100-150 هزار یورو اقدام نمایند. برای این کار، لازمست که در ابتدا شرکتی با شخصیت مستقل حقوقی در کشور اتریش یا دیگر کشورهای اتحادیه اروپا تأسیس نمایید. هزینه ثبت شرکت در اتریش، 1000 تا 4000 یورو می باشد. پس از ثبت شرکت، باید سرمایه ای را جهت بکارگیری آن در شرکت خود هزینه نمایید. این سرمایه در کشور آلمان حدود 25 هزار یورو و در کشور اتریش، مبلغ 35 هزار یورو می باشد.

حال باید در پی جذب کارمند برای شرکت خود باشید. از آن جایی که شرکت شما در کشور اتریش یا اروپا ثبت گردیده است، پس یک شرکت اروپایی تلقی می شود و امکان کار همسر شما (در صورت داشتن مدرک لیسانس) در این شرکت، فراهم می گردد. بنابراین شما می توانید با بکارگیری سرمایه نه چندان زیاد، اقدام به ثبت شرکت در کشور اتریش کرده و علاوه بر اشتغال خود در این کشور و برخورداری از مزایای کار در آن، برای همسر خود نیز پیشنهاد کاری دریافت نمایید. در صورتی که حقوق دریافتی همسر شما از میزان مبلغ مشخص شده (4،200 یورو) بیشتر باشد، همسر شما موفق به دریافت کارت آبی یا بلوکارت اتریش می شود و در پی آن، اعضای خانواده نیز می توانند اقامت اتریش را دریافت نمایند. با استفاده از بلوکارت اتریش می توانید پس از یک سال، در هر یک از کشورهای اتحادیه اروپا به کار و زندگی مشغول گردید.

مطالب مرتبط  مهاجرت کادر درمان به اتریش 2024
بلوکارت اتریش

ثبت شرکت جهت اخذ بلوکارت اتریش نیاز به ارائه بیزینس پلن ندارد. موسسه ملک پور، با سابقه سالها فعالیت در حوزه مهاجرت، جهت تأسیس و ثبت شرکت در کشور اتریش و دیگر کشورهای اتحادیه اروپا خدمات مشاوره ارزنده ای ارائه می دهد. از آن جایی که ثبت شرکت در اروپا توسط ایرانیان و افتتاح حساب بانکی برای آنان در اروپا با موانعی روبرو می باشد، دانش و تجربه وکلای متخصص ما در مجموعه هلدینگ دیاکو. ، می تواند راهگشای شما در این مسیر باشد. شما عزیزان می توانید جهت اخذ اقامت اتریش از روش های متعددی از جمله سرمایه گذاری 100 هزار یورویی اقدام نمایید. 

مراحل ثبت شرکت در اتریش

اخذ بلوکارت اتریش و دیگر کشورهای اتحادیه اروپا از طریق ثبت شرکت، نیاز به سرمایه اولیه و پشتوانه مالی حدود 150 هزار دلاری دارد. البته تمامی این مبلغ در مراحل ثبت و سرمایه گذاری اولیه به منظور اخذ بلوکارت اتریش استفاده نمی شود، بلکه به عنوان پشتوانه مالی بر آن تأکید می گردد. چنانچه در بالا گفته شد در صورت ثبت شرکت خود در اتریش و استخدام همسر خود در آن با حقوق بالای 4،200 یورو، همسر شما می تواند بلوکارت اتریش را دریافت نماید. مراحلی که برای ثبت شرکت به منظور اخذ بلوکارت اتریش باید طی شود، عبارتند از:

  • تعیین نوع شرکت خود
  • تعیین نام تجاری برای شرکت خود
  • تهیه مدارک لازم جهت ثبت شرکت در اتریش
  • تعیین میزان سرمایه و سهام هر یک از سهامداران شرکت
  • تهیه مهر رسمی شرکت
  • تعیین نماینده و وکیل رسمی خود (در صورت عدم حضور در اتریش)

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا
Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect. رزرو وقت مشاوره رایگان
Verified by MonsterInsights