ویزا استارت آپ کانادا

کانادا یکی از کشورهای مهاجر پذیر بوده و هر ساله افراد زیادی به این کشور مهاجرت می کنند. برای مهاجرت به کشور کانادا باید ویزای این کشور را داشته باشید تا بتوانید وارد خاک این کشور شوید. برای گرفتن اقامت کانادا ویزاهای مختلفی وجود دارد و در این مقاله در مورد شرایط دریافت ویزا استارتاپ کانادا شرح خواهیم داد. شما با مراجعه به

کانادا یکی از کشورهای مهاجر پذیر بوده و هر ساله افراد زیادی به این کشور مهاجرت می کنند. برای مهاجرت به کشور کانادا باید ویزای این کشور را داشته باشید تا بتوانید وارد خاک این کشور شوید. برای گرفتن اقامت کانادا ویزاهای مختلفی وجود دارد و در این مقاله در مورد شرایط دریافت ویزا استارتاپ کانادا شرح خواهیم داد. شما با مراجعه به موسسه حقوقی مهاجرتی تیدی پارس و ارائه مدارک لازم به این دفتر مهاجرتی، می توانید به راحتی ویزای مورد نظر خود را دریافت کنید. وکیل های مهاجرت به کانادا موسسه حقوقی تیدی پارس کمک بزرگی در این زمینه به شما می کنند و بهترین راه برای دریافت ویزا استارتاپ کانادا را پیش روی شما خواهند گذاشت. ما در این موسسه افتخار همکاری با چند وکیل ویزای استارت آپ کانادا را داریم. کشور کانادا از طریق ویزای استارت آپ، مهاجرینی را می پذیرد که کار آفرین هستند و توانایی ایجاد یک کار جدید و خلاقانه را دارند. موسسه مهاجرتی تیدی پارس از طریق وکیل های خود اقدام به انجام امور مهاجرت و اخذ پاسپورت می نماید و تمام راهکاری لازم برای اخذ اقامت را به متقاضیان ارائه می دهد.

ویزا استارتاپ کانادا چیست؟

برای دریافت ویزای کانادا از طریق استارتاپ، باید یک برنامه و ایده خوب جدید برای کار داشته باشید و سپس باید یکی از سازمان هایی را که اداره مهاجرت کانادا به شما معرفی کرده را قانع کنید تا برای طرحی که در نظر دارید، سرمایه گذاری کند. با این روش ابتدا خودتان و سپس تمام اعضای خانواده شما ویزای استارت آپ دریافت می کنید و بعد از آن می توانید اقامت کشور کانادا را بگیرید. در این روش شما نمی توانید به طور شخصی برای خود سرمایه گذاری کنید و طرح شما باید توسط یکی از سازمان هایی که از طرف اداره مهاجرت به شما معرفی شده است، مورد حمایت قرار بگیرد بعد از گذراندن این مراحل شما می توانید در سرمایه گذاری شرکت کنید.

به طور کلی می توان گفت ویزا استارتاپ کانادا ویژه افراد کار آفرین و افرادی که به قصد راه اندازی یک کسب و کار جدید به کانادا مهاجرت می کنند، است. کاری که مهاجرین می خواهند در کشور کانادا شروع کنند باید دارای یک ایده جدید و نوآوری منحصر به فرد بوده و در مقیاس جهانی قابل قبول باشد. همچنین باید برای افراد بومی کشور کانادا ایجاد شغل کند. کشور کانادا به خاطر دلایل زیادی یکی از بهترین کشورها برای راه اندازی کسب و کارهای جدید است. زیرا مالیاتی که در این کشور دریافت می شود خیلی ناچیز بوده  و همه افراد می توانند آن را پرداخت کنند. کشور کانادا اقتصادی قدرتمند دارد و مردم از نظر رفاه در شرایط خوبی زندگی می کنند، مهم تر از همه راه اندازی یک کسب و کار جدید در کشور کانادا خرج چندانی ندارد و با کمترین سرمایه می توان یک کسب و کار موفق راه اندازی کرد. در نهایت استارت آپ به کسب و کاری گفته می شود که توسط یک فرد کارآفرین راه اندازی می شود و باید ایده ایی خلاقانه داشته باشد و رشد خوبی در آینده داشته باشد. 

ویزا استارتاپ کانادا

شرایط لازم برای دریافت ویزای استارت آپ کانادا

برای دریافت ویزای استارت آپ کانادا باید شرایط خاصی داشته باشید. اولین و مهمترین قدم برای اخذ این نوع ویزا این است که نشان دهید که یک سازمان معتبر از کسب و کار شما حمایت می کند. پس اولین اقدام برای دریافت ویزای استارت آپ کانادا، ارائه طرحتان به یک سازمان معتبر و داشتن حمایت سازمان است. اگر سازمانی طرح شما را بپذیرد و بخواهد در کسب و کار شما سرمایه گذاری کند، نامه ایی در این زمینه برای شما ارسال می شود. هنگامی که درخواست ویزای استارتاپ می کنید، باید این نامه را در مدارک خود قرار دهید. اگر نامه در مدارک شما نباشد، در خواست شما برای دریافت ویزای استارت آپ کاناد رد می شود. موسسه حقوقی و بین المللی تک دژ پارس یکی از بهترین موسسات حقوقی برای دریافت ویزای استارت آپ کانادا بوده و سریع ترین راه را برای دریافت ویزای کانادا به شما پیشنهاد می دهد. 

یکی دیگر از شرایط برای دریافت این ویزا، تسلط داشتن به زبان انگلیسی است. اگر بتوانید به زبان های فرانسوی و یا انگلیسی صحبت کنید، امکان موفقیت شما در کارتان چند برابر می شود. برای داشتن ویزای استارت آپ کانادا باید در آزمون های زبانی که در موسسات آموزشی معتبر برگزار می شود شرکت کرده و نمره قبولی بگیرید. سپس باید نمره قبولی خود را در مدارک خود قرار دهید و سپس درخواست کنید. بدون شرکت در این آزمون و ارائه نمره قبولی، درخواست شما مبنی بر دریافت ویزای استارتاپ کانادا قبول نخواهد شد. برای قبول شدن در این آزمون، باید در تمام مهارت های 4 گانه زبان یعنی مهارت شنیداری، گفتاری، نوشتاری و درک مطلب نمره قبولی بگیرید. اگر نمرات شما با حداقل نمراتی که برای قبولی در نظر گرفته شده، تطابق نداشته باشد، نمی توانید این ویزا را دریافت کنید و درخواست شما رد می شود. 

افرادی که می خواهند ویزای استارتاپ کانادا را دریافت کنند باید دارای سرمایه مناسب برای راه اندازی کارشان باشند. دولت کانادا به افرادی که از طریق ویزای استارت آپ به کانادا مهاجرت می کنند، کمک مالی نمی کند و هنگام درخواست برای این ویزا باید به دولت کانادا ثابت کنید که می توانید هزینه های زندگی خود و خانواده تان را پرداخت کنید. همچنین باید نشان دهید که این سرمایه متعلق به خودتان است. اگر سرمایه شما برای زندگی در کانادا زیاد باشد، سریع تر ویزای استارتاپ کانادا را دریافت می کنید. با به همراه داشتن بیشتر از ده هزار دلار کانادا، دولت کانادا شما را جریمه می کند. پس اگر بیش از این مقدار پول به همراه دارید باید هر چه سریع تر به مقامات مربوطه اطلاع دهید. این ده هزار دلار کانادا می تواند به صورت پول نقد، چک، حواله و اوراق بها دار به اسم خودتان به همراهتان باشد. به طور کلی شرایط مناسب و اید آل برای دریافت ویزای استارت آپ شامل این موارد می شود:

  • داشتن سوابق کاری و تحصیلی مرتبط با مدیریت
  • داشتن یک ایده جدید و خلاقانه 
  • داشتن مدرک آیلتس یا مدرک زبان فرانسوی
  • داشتن تمکن مالی کافی برای کار و زندگی
  • داشتن سن زیر 55 سال
مطالب مرتبط  تحصیل در کانادا 2024

نحوه درخواست ویزای استارتاپ کانادا

بعد از این که کار شما توسط یکی از سازمان های معتبر مورد تایید و حمایت قرار گرفت، و شرایط گرفتن ویزای استارتاپ کانادا به شما تعلق گرفت، برای درخواست این ویزا باید مراحلی را پشت سر بگذارید.

  • هنگام درخواست ویزای استارت آپ کانادا، باید هزینه آن را پرداخت کنید. این هزینه برای بررسی مدارک شما و خانواده تان است. بعد از این مرحله کلیه مدارک شما و خانواده تان جهت بررسی مجدد به یکی از دفتر های رسمی ارسال می شود. بعد از این که مدارک مورد نیاز فرستاده شد، هزینه ایی که برای آن پرداخت شده برگردانده نمی شود به همین دلیل بعد از تکمیل فرم درخواست ویزای استارت آپ کانادا، مطمئن باشید که تمام مدارک کامل است. اگر درخواست شما برای گرفتن اقامت کشور کانادا پذیرفته شود باید هزینه آن را نیز پرداخت کنید. فقط در صورتی این هزینه به شما برگردانده می شود که با درخواست ویزای شما موافقت نشود و یا این که تصمیم شما در مورد مهاجرت به کانادا تغییر کند و درخواست ویزا را لغو کنید. شما باید هزینه های دیگری از جمله هزینه آزمون زبان، آزمایش پزشکی و گواهی پلیس را نیز پرداخت کنید. 
  • برای دریافت ویزای استارتاپ کانادا، باید فرمی دریافت کرده و سپس آن فرم را تکمیل کنید. این فرم شامل نکاتی برای دریافت ویزای استارت آپ کانادا است و بعد از دانلود کردن فرم، باید آن را تکمیل کنید. کلیه پاسخ های شما باید دقیق و کامل باشد، بعد از پاسخ دادن به سئوال ها باید فرم ها را چاپ کنید. شما باید تمام این فرم ها، مدارک زبان و اطلاعات مورد نیاز را به یک دفتر مهاجرتی معتبر و شناخته شده ارائه دهید. موسسه مهاجرتی تک دژ پارس با داشتن وکلای مجرب و توانا، در این زمینه به شما کمک می کند و در صورت کامل بودن مدارک شما به طور حتم موفق به اخذ ویزای استارت آپ کانادا برای شما می شود. تمام این مدارک باید همراه شما باشد و در صورت نبودن یکی از این مدارک، درخواست شما برای دریافت ویزای استارتاپ کانادا ناقص می ماند و مدارک شما بررسی نمی شود. 
  • شما باید درخواست خود را برای دریافت ویزای استارتاپ کانادا ثبت کنید. شما باید تمام بخش های مورد نیاز را امضا کنید و به همه سئوال ها جواب دهید. همچنین باید تمام مدارک خود را در پرونده قرار دهید و کلیه هزینه ها را پرداخت کنید. اگر مدارک شما کامل نباشد دوباره برای خودتان فرستاده می شود و شما می توانید بعد از تکمیل کردن مدارک، برای بار دوم آن را ارسال کنید. 

هنگامی که با درخواست ویزای استارت آپ کانادای شما موافقت شود، برای شما ویزای اقامت دائم کشور کانادا صادر می شود و شما می توانید برای همیشه در کشور کانادا زندگی کنید. این ویزا، ویزای ورود به کشور کانادا بوده و اقامت شما را تایید می کند و شامل اطلاعلات شخصی و عکسی از شما است. بعد از دریافت این ویزا باید دقت کنید که اطلاعات آن دقیقاً مطابق با اطلاعات پاسپورتتان باشد. در صورت مشاهده هر گونه مشکلی باید هر چه سریع تر با اداره صدور ویزا تماس بگیرید و به آنها اطلاع دهید. 

ویزای استارت آپ کانادا

موارد مهم برای مهاجرت به کانادا از طریق ویزای استارت آپ

شما برای مهاجرت به کشور کانادا از طریق ویزای استارتاپ کانادا، باید یک پاسپورت معتبر داشته باشید. پاسپورت شما باید یک پاسپورت شخصی و عادی باشد زیرا با پاسپورت سیاسی یا دولتی نمی توانید به کشور کانادا مهاجرت کنید. داشتن یک ویزای اقامتی دائم که مورد تایید دولت کانادا است امری ضروری است. بعد از این که به کشور کانادا وارد شدید، با یک افسر پلیس ملاقات می کنید و او اعتبار ویزای شما را چک می کند. به یاد داشته باشید که اعتبار این ویزا تمدید نمی شود. همچنین شما باید به دولت کانادا مدرکی ارائه دهید که نشان دهد توانایی حمایت مالی خود و خانواده تان را دارید. 

بعد از ورود به خاک کانادا، مامور CBSA از شما سئوال هایی می پرسد تا مطمئن شود شما شرایط لازم برای مهاجرت به کانادا از طریق ویزای استارتاپ را دارید. پاسخ این سئوال ها باید مانند پاسخ هایی باشد که موقع درخواست ویزا جواب دادید. در صورت تطابق نداشتن پاسخ های شما با هم و در صورتی که مامور تشخیص دهد شما شرایط مهاجرت به کانادا را ندارید، اجازه ورود به کشور کانادا را نخواهید داشت. اگر بعد از ملاقات و پاسخ دادن به سئوال های افسر پلیس، او شرایط شما را بپذیرد، شما می توانید اقامت دائم کشور کانادا را دریافت کنید. بعد از این مرحله آدرس شما مورد تایید اداره خدمات مرزی کانادا قرار می گیرد و کارت اقامت دائم برای شما فرستاده می شود. 

سازمان های کانادایی حمایت کننده از استارت آپ ها

سازمان های معتبری که از کار و ایده کارآفرینان حمایت خواهند کرد به چند دسته تقسیم می شوند. این سازمان ها به صورت گروه هایی فعالیت می کنند که به منظور حمایت از آستارت آپ ها یا سرمایه گذاری از طرف دولت کانادا تایید شده اند. ایده های جدید و خلاقانه توسط این سازمان ها مورد بررسی قرار می گیرد، به طور کلی می توان گفت این سازمان ها ایده های کاری کارآفرینان را از نظر بازدهی و سود اقتصادی و درصد موفقیت، بررسی می کنند. هر کدام تز این سازمان ها، مقرارت و قوانین مخصوص به خود را دارند و معیارهای آنها در مورد موفق بودن یک ایده با یکدیگر متفاوت است. 

برای درخواست ویزای استارتاپ کانادا، ایده کاری شما باید توسط یکی از این سازمان ها مورد حمایت قرار بگیرد و سازمان مورد نظر باید روی ایده کاری شما سرمایه گذاری کند. این سازمان ها عبارتند از:

اینکیوبیتر‌: 

  • BDC Venture Capital
  • Celtic House Venture Partners
  • Extreme Venture Partners LLP
  • Golden Venture Partners Fund, LP
  • Impression Ventures
  • Information Venture Partners Management Inc.
  • Innovation Platform Capital International LP
  • iNovia Capital Inc.
  • Lumira Capital
  • Nova Scotia Innovation Corporation (o/a Innovacorp)
  • OMERS Ventures Management Inc.
  • Pangaea Ventures Ltd.
  • PRIVEQ Capital Funds
  • Real Ventures
  • Relay Ventures
  • ScaleUp Venture Partners, Inc.
  • Top Renergy Inc.
  • Vanedge Capital Limited Partnership
  • Version One Ventures
  • Westcap Management Ltd.
  • Yaletown Venture Partners Inc.

انجل اینوستر‌: 

  • Canadian International Angel Investors
  • Golden Triangle Angel Network
  • Oak Mason Investments Inc.
  • Southeastern Ontario Angel Network
  • Southwestern Ontario Angel Group
  • TenX Angel Investors Inc.
  • VANTEC Angel Network Inc.
  • York Angel Investors Inc.

ونچر کپیتالیست‌: 

  • Alacrity Foundation
  • Alberta Agriculture and Forestry
    • Agrivalue Processing Business Incubator
    • Food Processing Development Centre
  • Biomedical Commercialization Canada Inc. (operating as Manitoba Technology Accelerator)
  • Calgary Technologies Inc.
  • Communitech
  • Creative Destruction Lab
  • Empowered Startups Ltd.
  • Extreme Innovations
  • Genesis Centre
  • Highline BETA Inc.
  • Innovacorp
  • Interactive Niagara Media Cluster o/a Innovate Niagara
  • Invest Ottawa
  • Knowledge Park o/a Planet Hatch
  • Launch Academy
  • LaunchPad PEI Inc.
  • NEXT Canada
  • Real Investment Fund III L.P. o/a FounderFuel
  • Ryerson Futures Inc.
  • Spark Commercialization and Innovation Centre
  • Spring Activator
  • The DMZ at Ryerson University
  • TSRV Canada Inc. (operating as Techstars Canada)
  • Waterloo Accelerator Centre
  • York Entrepreneurship Development Institute
مطالب مرتبط  اسکیل ورکر فدرال کانادا 2024

و ارائه مدارک لازم به این دفتر مهاجرتی، می توانید به راحتی ویزای مورد نظر خود را دریافت کنید. هلدینگ مهاجرتی دیاکو کمک بزرگی در این زمینه به شما می کنند و بهترین راه برای دریافت ویزا استارتاپ کانادا را پیش روی شما خواهند گذاشت. ما در این موسسه افتخار همکاری با چند وکیل ویزای استارت آپ کانادا را داریم. کشور کانادا از طریق ویزای استارت آپ، مهاجرینی را می پذیرد که کار آفرین هستند و توانایی ایجاد یک کار جدید و خلاقانه را دارند. موسسه مهاجرتی تیدی پارس از طریق وکیل های خود اقدام به انجام امور مهاجرت و اخذ پاسپورت می نماید و تمام راهکاری لازم برای اخذ اقامت را به متقاضیان ارائه می دهد.

ویزا استارتاپ کانادا چیست؟

برای دریافت ویزای کانادا از طریق استارتاپ، باید یک برنامه و ایده خوب جدید برای کار داشته باشید و سپس باید یکی از سازمان هایی را که اداره مهاجرت کانادا به شما معرفی کرده را قانع کنید تا برای طرحی که در نظر دارید، سرمایه گذاری کند. با این روش ابتدا خودتان و سپس تمام اعضای خانواده شما ویزای استارت آپ دریافت می کنید و بعد از آن می توانید اقامت کشور کانادا را بگیرید. در این روش شما نمی توانید به طور شخصی برای خود سرمایه گذاری کنید و طرح شما باید توسط یکی از سازمان هایی که از طرف اداره مهاجرت به شما معرفی شده است، مورد حمایت قرار بگیرد بعد از گذراندن این مراحل شما می توانید در سرمایه گذاری شرکت کنید.

به طور کلی می توان گفت ویزا استارتاپ کانادا ویژه افراد کار آفرین و افرادی که به قصد راه اندازی یک کسب و کار جدید به کانادا مهاجرت می کنند، است. کاری که مهاجرین می خواهند در کشور کانادا شروع کنند باید دارای یک ایده جدید و نوآوری منحصر به فرد بوده و در مقیاس جهانی قابل قبول باشد. همچنین باید برای افراد بومی کشور کانادا ایجاد شغل کند. کشور کانادا به خاطر دلایل زیادی یکی از بهترین کشورها برای راه اندازی کسب و کارهای جدید است. زیرا مالیاتی که در این کشور دریافت می شود خیلی ناچیز بوده  و همه افراد می توانند آن را پرداخت کنند. کشور کانادا اقتصادی قدرتمند دارد و مردم از نظر رفاه در شرایط خوبی زندگی می کنند، مهم تر از همه راه اندازی یک کسب و کار جدید در کشور کانادا خرج چندانی ندارد و با کمترین سرمایه می توان یک کسب و کار موفق راه اندازی کرد. در نهایت استارت آپ به کسب و کاری گفته می شود که توسط یک فرد کارآفرین راه اندازی می شود و باید ایده ایی خلاقانه داشته باشد و رشد خوبی در آینده داشته باشد. 

ویزا استارتاپ کانادا

شرایط لازم برای دریافت ویزای استارت آپ کانادا

برای دریافت ویزای استارت آپ کانادا باید شرایط خاصی داشته باشید. اولین و مهمترین قدم برای اخذ این نوع ویزا این است که نشان دهید که یک سازمان معتبر از کسب و کار شما حمایت می کند. پس اولین اقدام برای دریافت ویزای استارت آپ کانادا، ارائه طرحتان به یک سازمان معتبر و داشتن حمایت سازمان است. اگر سازمانی طرح شما را بپذیرد و بخواهد در کسب و کار شما سرمایه گذاری کند، نامه ایی در این زمینه برای شما ارسال می شود. هنگامی که درخواست ویزای استارتاپ می کنید، باید این نامه را در مدارک خود قرار دهید. اگر نامه در مدارک شما نباشد، در خواست شما برای دریافت ویزای استارت آپ کاناد رد می شود. موسسه حقوقی و بین المللی تک دژ پارس یکی از بهترین موسسات حقوقی برای دریافت ویزای استارت آپ کانادا بوده و سریع ترین راه را برای دریافت ویزای کانادا به شما پیشنهاد می دهد. 

یکی دیگر از شرایط برای دریافت این ویزا، تسلط داشتن به زبان انگلیسی است. اگر بتوانید به زبان های فرانسوی و یا انگلیسی صحبت کنید، امکان موفقیت شما در کارتان چند برابر می شود. برای داشتن ویزای استارت آپ کانادا باید در آزمون های زبانی که در موسسات آموزشی معتبر برگزار می شود شرکت کرده و نمره قبولی بگیرید. سپس باید نمره قبولی خود را در مدارک خود قرار دهید و سپس درخواست کنید. بدون شرکت در این آزمون و ارائه نمره قبولی، درخواست شما مبنی بر دریافت ویزای استارتاپ کانادا قبول نخواهد شد. برای قبول شدن در این آزمون، باید در تمام مهارت های 4 گانه زبان یعنی مهارت شنیداری، گفتاری، نوشتاری و درک مطلب نمره قبولی بگیرید. اگر نمرات شما با حداقل نمراتی که برای قبولی در نظر گرفته شده، تطابق نداشته باشد، نمی توانید این ویزا را دریافت کنید و درخواست شما رد می شود. 

افرادی که می خواهند ویزای استارتاپ کانادا را دریافت کنند باید دارای سرمایه مناسب برای راه اندازی کارشان باشند. دولت کانادا به افرادی که از طریق ویزای استارت آپ به کانادا مهاجرت می کنند، کمک مالی نمی کند و هنگام درخواست برای این ویزا باید به دولت کانادا ثابت کنید که می توانید هزینه های زندگی خود و خانواده تان را پرداخت کنید. همچنین باید نشان دهید که این سرمایه متعلق به خودتان است. اگر سرمایه شما برای زندگی در کانادا زیاد باشد، سریع تر ویزای استارتاپ کانادا را دریافت می کنید. با به همراه داشتن بیشتر از ده هزار دلار کانادا، دولت کانادا شما را جریمه می کند. پس اگر بیش از این مقدار پول به همراه دارید باید هر چه سریع تر به مقامات مربوطه اطلاع دهید. این ده هزار دلار کانادا می تواند به صورت پول نقد، چک، حواله و اوراق بها دار به اسم خودتان به همراهتان باشد. به طور کلی شرایط مناسب و اید آل برای دریافت ویزای استارت آپ شامل این موارد می شود:

  • داشتن سوابق کاری و تحصیلی مرتبط با مدیریت
  • داشتن یک ایده جدید و خلاقانه 
  • داشتن مدرک آیلتس یا مدرک زبان فرانسوی
  • داشتن تمکن مالی کافی برای کار و زندگی
  • داشتن سن زیر 55 سال

نحوه درخواست ویزای استارتاپ کانادا

بعد از این که کار شما توسط یکی از سازمان های معتبر مورد تایید و حمایت قرار گرفت، و شرایط گرفتن ویزای استارتاپ کانادا به شما تعلق گرفت، برای درخواست این ویزا باید مراحلی را پشت سر بگذارید.

  • هنگام درخواست ویزای استارت آپ کانادا، باید هزینه آن را پرداخت کنید. این هزینه برای بررسی مدارک شما و خانواده تان است. بعد از این مرحله کلیه مدارک شما و خانواده تان جهت بررسی مجدد به یکی از دفتر های رسمی ارسال می شود. بعد از این که مدارک مورد نیاز فرستاده شد، هزینه ایی که برای آن پرداخت شده برگردانده نمی شود به همین دلیل بعد از تکمیل فرم درخواست ویزای استارت آپ کانادا، مطمئن باشید که تمام مدارک کامل است. اگر درخواست شما برای گرفتن اقامت کشور کانادا پذیرفته شود باید هزینه آن را نیز پرداخت کنید. فقط در صورتی این هزینه به شما برگردانده می شود که با درخواست ویزای شما موافقت نشود و یا این که تصمیم شما در مورد مهاجرت به کانادا تغییر کند و درخواست ویزا را لغو کنید. شما باید هزینه های دیگری از جمله هزینه آزمون زبان، آزمایش پزشکی و گواهی پلیس را نیز پرداخت کنید. 
  • برای دریافت ویزای استارتاپ کانادا، باید فرمی دریافت کرده و سپس آن فرم را تکمیل کنید. این فرم شامل نکاتی برای دریافت ویزای استارت آپ کانادا است و بعد از دانلود کردن فرم، باید آن را تکمیل کنید. کلیه پاسخ های شما باید دقیق و کامل باشد، بعد از پاسخ دادن به سئوال ها باید فرم ها را چاپ کنید. شما باید تمام این فرم ها، مدارک زبان و اطلاعات مورد نیاز را به یک دفتر مهاجرتی معتبر و شناخته شده ارائه دهید. موسسه مهاجرتی تک دژ پارس با داشتن وکلای مجرب و توانا، در این زمینه به شما کمک می کند و در صورت کامل بودن مدارک شما به طور حتم موفق به اخذ ویزای استارت آپ کانادا برای شما می شود. تمام این مدارک باید همراه شما باشد و در صورت نبودن یکی از این مدارک، درخواست شما برای دریافت ویزای استارتاپ کانادا ناقص می ماند و مدارک شما بررسی نمی شود. 
  • شما باید درخواست خود را برای دریافت ویزای استارتاپ کانادا ثبت کنید. شما باید تمام بخش های مورد نیاز را امضا کنید و به همه سئوال ها جواب دهید. همچنین باید تمام مدارک خود را در پرونده قرار دهید و کلیه هزینه ها را پرداخت کنید. اگر مدارک شما کامل نباشد دوباره برای خودتان فرستاده می شود و شما می توانید بعد از تکمیل کردن مدارک، برای بار دوم آن را ارسال کنید. 
مطالب مرتبط  نمونه ویزا و اقامت

هنگامی که با درخواست ویزای استارت آپ کانادای شما موافقت شود، برای شما ویزای اقامت دائم کشور کانادا صادر می شود و شما می توانید برای همیشه در کشور کانادا زندگی کنید. این ویزا، ویزای ورود به کشور کانادا بوده و اقامت شما را تایید می کند و شامل اطلاعلات شخصی و عکسی از شما است. بعد از دریافت این ویزا باید دقت کنید که اطلاعات آن دقیقاً مطابق با اطلاعات پاسپورتتان باشد. در صورت مشاهده هر گونه مشکلی باید هر چه سریع تر با اداره صدور ویزا تماس بگیرید و به آنها اطلاع دهید. 

ویزای استارت آپ کانادا

موارد مهم برای مهاجرت به کانادا از طریق ویزای استارت آپ

شما برای مهاجرت به کشور کانادا از طریق ویزای استارتاپ کانادا، باید یک پاسپورت معتبر داشته باشید. پاسپورت شما باید یک پاسپورت شخصی و عادی باشد زیرا با پاسپورت سیاسی یا دولتی نمی توانید به کشور کانادا مهاجرت کنید. داشتن یک ویزای اقامتی دائم که مورد تایید دولت کانادا است امری ضروری است. بعد از این که به کشور کانادا وارد شدید، با یک افسر پلیس ملاقات می کنید و او اعتبار ویزای شما را چک می کند. به یاد داشته باشید که اعتبار این ویزا تمدید نمی شود. همچنین شما باید به دولت کانادا مدرکی ارائه دهید که نشان دهد توانایی حمایت مالی خود و خانواده تان را دارید. 

بعد از ورود به خاک کانادا، مامور CBSA از شما سئوال هایی می پرسد تا مطمئن شود شما شرایط لازم برای مهاجرت به کانادا از طریق ویزای استارتاپ را دارید. پاسخ این سئوال ها باید مانند پاسخ هایی باشد که موقع درخواست ویزا جواب دادید. در صورت تطابق نداشتن پاسخ های شما با هم و در صورتی که مامور تشخیص دهد شما شرایط مهاجرت به کانادا را ندارید، اجازه ورود به کشور کانادا را نخواهید داشت. اگر بعد از ملاقات و پاسخ دادن به سئوال های افسر پلیس، او شرایط شما را بپذیرد، شما می توانید اقامت دائم کشور کانادا را دریافت کنید. بعد از این مرحله آدرس شما مورد تایید اداره خدمات مرزی کانادا قرار می گیرد و کارت اقامت دائم برای شما فرستاده می شود. 

سازمان های کانادایی حمایت کننده از استارت آپ ها

سازمان های معتبری که از کار و ایده کارآفرینان حمایت خواهند کرد به چند دسته تقسیم می شوند. این سازمان ها به صورت گروه هایی فعالیت می کنند که به منظور حمایت از آستارت آپ ها یا سرمایه گذاری از طرف دولت کانادا تایید شده اند. ایده های جدید و خلاقانه توسط این سازمان ها مورد بررسی قرار می گیرد، به طور کلی می توان گفت این سازمان ها ایده های کاری کارآفرینان را از نظر بازدهی و سود اقتصادی و درصد موفقیت، بررسی می کنند. هر کدام تز این سازمان ها، مقرارت و قوانین مخصوص به خود را دارند و معیارهای آنها در مورد موفق بودن یک ایده با یکدیگر متفاوت است. 

برای درخواست ویزای استارتاپ کانادا، ایده کاری شما باید توسط یکی از این سازمان ها مورد حمایت قرار بگیرد و سازمان مورد نظر باید روی ایده کاری شما سرمایه گذاری کند. این سازمان ها عبارتند از:

اینکیوبیتر‌: 

  • BDC Venture Capital
  • Celtic House Venture Partners
  • Extreme Venture Partners LLP
  • Golden Venture Partners Fund, LP
  • Impression Ventures
  • Information Venture Partners Management Inc.
  • Innovation Platform Capital International LP
  • iNovia Capital Inc.
  • Lumira Capital
  • Nova Scotia Innovation Corporation (o/a Innovacorp)
  • OMERS Ventures Management Inc.
  • Pangaea Ventures Ltd.
  • PRIVEQ Capital Funds
  • Real Ventures
  • Relay Ventures
  • ScaleUp Venture Partners, Inc.
  • Top Renergy Inc.
  • Vanedge Capital Limited Partnership
  • Version One Ventures
  • Westcap Management Ltd.
  • Yaletown Venture Partners Inc.

انجل اینوستر‌: 

  • Canadian International Angel Investors
  • Golden Triangle Angel Network
  • Oak Mason Investments Inc.
  • Southeastern Ontario Angel Network
  • Southwestern Ontario Angel Group
  • TenX Angel Investors Inc.
  • VANTEC Angel Network Inc.
  • York Angel Investors Inc.

ونچر کپیتالیست‌: 

  • Alacrity Foundation
  • Alberta Agriculture and Forestry
    • Agrivalue Processing Business Incubator
    • Food Processing Development Centre
  • Biomedical Commercialization Canada Inc. (operating as Manitoba Technology Accelerator)
  • Calgary Technologies Inc.
  • Communitech
  • Creative Destruction Lab
  • Empowered Startups Ltd.
  • Extreme Innovations
  • Genesis Centre
  • Highline BETA Inc.
  • Innovacorp
  • Interactive Niagara Media Cluster o/a Innovate Niagara
  • Invest Ottawa
  • Knowledge Park o/a Planet Hatch
  • Launch Academy
  • LaunchPad PEI Inc.
  • NEXT Canada
  • Real Investment Fund III L.P. o/a FounderFuel
  • Ryerson Futures Inc.
  • Spark Commercialization and Innovation Centre
  • Spring Activator
  • The DMZ at Ryerson University
  • TSRV Canada Inc. (operating as Techstars Canada)
  • Waterloo Accelerator Centre
  • York Entrepreneurship Development Institute

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect. رزرو وقت مشاوره رایگان
Verified by MonsterInsights