اقامت گلدن ویزا (خرید ملک) در اسپانیا

اقامت اسپانیا با خرید ملک-گلدن ویزا اسپانیا

آیا می‌خواهید بدون مدرک زبان و محدودیت سنی به همراه خانواده خود به یکی از بهترین کشورهای اروپا مهاجرت کنید؟ گلدن ویزای اسپانیا و دریافت اقامت این کشور از طریق خرید ملک یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما است. طبیعت زیبا، آب‌و‌هوای بی‌نظیر، فرصت‌های اقتصادی، دسترسی آزاد به منطقه شنگن اروپا و دیگر ویژگی‌های فوق‌العاده، مهاجرت به اسپانیا را به یک هدف رویایی برای بسیاری از علاقه‌مندان به مهاجرت تبدیل کرده است، از این رو بهره بردن از مسیری آسان برای رسیدن به این کشور فوق‌العاده از اهمیت بالایی برخوردار است. در ادامه این مقاله همراه هلدینگ مهاجرتی دیاکـــــو باشید تا شما را با جذاب‌ترین روش دریافت اقامت اسپانیا آشنا کنیم.

اگر قصد دریافت اقامت اروپا را دارید،
اسپانیا بهترین مقصد سرمایه گذاری و دریافت گلدن ویزا است.

سرمایه گذاری در کشور اسپانیا که با ارزش ترین پاسپورت جهان را دارد، قطعا محبوبیت‌های زیادی دارد. اما اشاره به این سه گزارشِ معتبر، قطعا نظر شما را هم جلب خواهد کرد:

  • طبق گزارش سایت the edinburgh reporter اسپانیا بیشترین پتانسیل رشد قیمت ملک در اروپا را دارد.
  • طبق گزارش Forbes اسپانیا با دارا بودن 5 شهر در بین 20 شهر برتر برای زندگی و کار، بهترین رتبه در جهان را کسب کرده است.
  • طبق گزارش ISC اسپانیا از نظر تعداد و کیفیت مدارس بین الملی، رتبه یک را در اروپا دارد.

همه افراد به دنبال یافتن بهترین مکان‌های جذاب و پر رونق، برای خرید ملک در اسپانیا میباشند. اکنون زمان بسیارمناسب و خوبی برای سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات اسپانیا است. بعضی از مناطق برای خرید ملک در اسپانیا شرایط بهترو سود آورتری نسبت به سایر مناطق دارند . یکی از دلایلی که افراد برای سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در اسپانیا اقدام می کنند اخذ اقامت گلدن ویزا درکشور اسپانیا می باشد. برای بررسی این موضوع ابتدا باید اشاره کنیم که هر نوع خرید ملک در اسپانیا موجب اخذ اقامت اسپانیا نمی شود، بلکه برای اخذ اقامت اسپانیا از طریق این نوع سرمایه گذاری ،فرد باید شرایطی را در چهار چوب قوانین خرید ملک در اسپانیا ارائه نماید.

یکی ازروش هایی که می توان از طریق آن برای خرید ملک و اخذ اقامت کشور اسپانیا اقدام نمود از طریق خرید ملک با ارزش ۵۰۰ هزار یورو به بالا می باشد. به طور کلی به ایرانیایی که تصمیم دارند با خرید ملک، اقامت کشور اسپانیا را نیز بدست آورند پیشنهاد می شود که مبلغ سرمایه گذاری آن ها در خرید ملک حداقل ۵۰۰ هزار یورو باشد. به افرادی که از این طریق برای خرید ملک اقدام می کنند ابتدا یک اقامت دو ساله اعطا می گردد. پس از سپری شدن آن دو سال ، متقاضی می تواند اقامت کشور اسپانیا را به مدت دو سال دیگر تمدید نماید و پس از گذشت ۴ سال متقاضی می تواند برای اقامت دائم کشور اسپانیا درخواست خود را مستند با داشتن ملک موجود، مطرح نماید و اقامت ۵ ساله خود را اخذ کند و درنهایت بعد از گذشت ۹ سال پاسپورت کشور اسپانیا را دریافت کند.

نحوه خرید ملک در اسپانیا

دریافت مجوز اقامت اسپانیا در خرید املاک به ارزش حداقل ۵۰۰ هزار یورو این امکان را به افراد میدهد که شرایط حضورماندن در اسپانیا برایشان الزامی نیست. در این روش متقاضی باید بدون بهره‌گیری از وام بانکی‌ در بخش املاک اسپانیا سرمایه‌گذاری کند، این خرید می تواند‎هیچگونه سرعت‌ بالا بردن اخذ اقامت را در ( ۳ هفته) عملی کند و عدم شرط حضور شش‌ ماهه در اسپانیا را منتفی کند. اقامت اخذ شده درکشور اسپانیا ، اقامت اتحادیه اروپا است که باکارت اقامت دریافت شده ، امکان سفر به‌تمامی کشورهای عضو شینگن را خواهید داشت. لازم به توضیح میباشد که اخذ این اقامت ،بدون نیاز به گذراندن مدت‌زمان مشخص در خاک اسپانیا منجر به اخذ اقامت دائم کشور اسپانیا خواهد شد؛ لازم به ذکر است که از ابتدا شخص متقاضی و اعضای درجه یک خانواده اش از تمامی حقوق اجتماعی و تکالیف یک شهروند اسپانیایی برخوردار خواهند بود . متقاضی و خانواده درجه یک نیز می‌توانند از تمامی امکانات موجود همچون تحصیل، راه‌اندازی کار شخصی و استخدام در همه ارگان های دولتی و خصوصی کشوراسپانیا، بدون کوچک‌ترین محدودیت نسبت به شهروندان اسپانیایی بهره‌مند می شوند.علاوه بر این اخذ اقامت دائم کشور اسپانیا از طریق سرمایه‌گذاری بیش از پانصد هزار یورویی، اینکه متقاضی با اخذ اقامت (گلدن ویزا) می‌تواند به‌راحتی وارد کشورهای حوزه اتحادیه اروپا گردیده و از امکانات موجود در خاک دیگر کشورهای حوزه شینگن بهره مند شود.

مطالب مرتبط  اخذ اقامت با خرید ملک 2024

شرایط دریافت اقامت اسپانیا با خرید ملک

در حال حاضر دریافت ویزای طلایی اسپانیا از طریق خرید ملک، شرایط بسیار پیچیده و دشواری ندارد و مهم‌ترین شرط آن تمکن مالی قوی است. به طوری که فرد سرمایه‌گذار بتواند به خوبی از عهده هزینه خرید ملک واجد شرایط و هزینه‌های اقامت خود و همراهان در اسپانیا برآید. لازم به ذکر است شرایط و الزامات ویزای طلایی در هر کشور مطابق با قوانین و سیاست‌های آن ممکن است تغییر کند و این شرایط در میان همه کشورهای دارای گلدن ویزا ثابت نیست، برای مثال دریافت گلدن ویزای یونان از طریق خرید ملک نیازمند مبلغی کاملا متفاوت از اسپانیا است. بهتر است قبل از هرگونه خرید یا درخواست ویزا، با متخصصان مهاجرتی مشاوره نمائید و آخرین الزامات را بررسی کنید. برای دریافت گلدن ویزای اسپانیا از طریق خرید ملک به طور کلی باید از شرایط زیر برخوردار باشید:

  • ارزش ملک: شما باید یک یا چند ملک با ارزش حداقل 500،000 یورو در اسپانیا خریداری کنید. این ملک می‌تواند یک یا چند واحد مسکونی، تجاری یا صنعتی باشد.
  • مستندات کافی: شما باید مستندات لازم از جمله گذرنامه، تصویر پاسپورت، تاریخچه بانکی و مستندات خرید ملک را ارائه دهید. مدارک مالی شما باید به گونه‌ای باشد که نشان‌دهنده استقلال مالی و پشتوانه قوی برای مخارج شما و خانواده‌تان باشد.
  • شرط سنی: این نوع ویزا هیچ‌گونه محدودیت حداکثر سن ندارد و برای دریافت آن کافیست سن قانونی بالای 18 سال داشته باشید.
  • تأثیر اقتصادی: خرید ملک باید تأثیر اقتصادی مثبت در اسپانیا داشته باشد، به عنوان مثال، افزایش سرمایه‌گذاری، افزایش شغل‌آفرینی و تأثیرات دستمزد.
  • عدم سوء سابقه: شما نباید در گذشته سابقه هیج نوع جرم و جنایتی در کشور خود یا اسپانيا را داشته باشید.
  • عدم سابقه ریجکتی شنگن: برای دریافت این ویزا نباید تا به حال سابقه ریجکت شدن با ممنوعیت ورود به هر یک از کشورهای اتحادیه اروپا را تجربه کرده باشید.
  • بیمه سلامت: شما باید بیمه سلامت معتبری داشته باشید که تمام هزینه‌های درمانی را در اسپانیا پوشش دهد.
  • حضور شخصی: شما باید حداقل 7 روز در سال در اسپانیا حضور داشته باشید، اگرچه این مدت ممکن است بسته به قوانین جدید تغییر کند.
مطالب مرتبط  اخذ اقامت مجارستان با خرید ملک (هزینه و شرایط) 2024

دریافت اقامت دائم و پاسپورت اسپانیا با خرید ملک

با دریافت ویزای طلایی، اخذ اقامت اسپانیا و شرایط زندگی در این کشور به بهترین نحو برای شما ممکن خواهد شد. کارت گلدن ویزا که از سفارت دریافت می‌کنید به خودی خود دارای یک سال اعتبار است. شما باید در طول این یک سال با حضور خود در اسپانیا، ویزای خود را به اقامت 2 ساله اسپانیا تبدیل کنید. شما مادامی که سرمایه‌گذاری خود را در اسپانیا حفظ کرده باشید، می‌توانید اجازه اقامت خود را به طور نامحدود تمدید کنید. این تمدید اجازه اقامت نیاز به اقامت در کشور اسپانیا ندارد تنها کافیست برای هر بار تمدید به اسپانیا سفر کنید. در صورتی که سالانه 6 ماه را در اسپانیا سپری کرده باشید، می‌توانید پس از 5 سال موفق به اخذ اقامت دائم اسپانیا شوید. برای آن‌که بتوانید شهروندی اسپانیا را دریافت کنید، باید به مدت 10 سال و در هر سال حداقل 183 روز را در این کشور زندگی کرده باشید. آشنایی کامل با زبان اسپانیایی و تاریخ و فرهنگ این کشور و عدم داشتن محکومیت کیفری و هیچ‌گونه بدهی در اسپانیا از دیگر شرایط دریافت تابعیت و پاسپورت اسپانیا هستند.

مزایای ویزای طلایی اسپانیا

دریافت گلدن ویزای اسپانیا از طریق خرید ملک مزایا و فواید بسیاری را به همراه دارد. در زیر به برخی از این مزایا اشاره خواهیم کرد:

حق اقامت بلندمدت و امکان دریافت تابعیت: با دریافت ویزای طلایی، شما حق اقامت بلندمدت در اسپانیا را خواهید داشت. این ویزا به شما اجازه می‌دهد تا به مدت ۲ سال در اسپانیا باشید و پس از آن نیز هر دو سال یکبار قابل تمدید است. پس از پنج سال امکان اخذ اقامت دائم و پس از ده سال تابعیت وجود دارد. برای حفظ و تمدید ویزای اقامت، نیازی به زندگی در اسپانیا نیست.

حق کار و تحصیل: با توجه به اینکه دریافت جاب آفر و ویزای کار اسپانیا ممکن است کار بسیار آسانی نباشد، شما می‌توانید با دریافت ویزای طلایی اسپانیا به صورت قانونی در این کشور به کار و تحصیل بپردازید.

امکان همراهی خانواده: با گلدن ویزای اسپانیا، شما می‌توانید برای خانواده خود همانند همسر، فرزندان کمتر از 18 سال و والدین سالمند، ویزای همراه دریافت کنید. اعضای خانواده نیز همانند سرمایه‌گذار، حق کار و تحصیل در این کشور را خواهند داشت.

دسترسی به خدمات عمومی: با دریافت ویزای طلایی خرید ملک اسپانیا، شما دسترسی به سرويس‌های عمومی نظير سيستم بهداشت دولتی، سيستم آموزشی و ساير خدمات عمومی را خواهید داشت.

حق استفاده از ملک: با خرید یک ملک در اسپانیا، شما حق بهره‌برداری و استفاده از آن را خواهید داشت. همچنین، شما می‌توانید ملک را به عنوان سرمایه‌گذاری استفاده کنید و درآمد ثابتی را بدست آورید.

مطالب مرتبط  آسان ترین کشور اروپایی برای اقامت

دسترسی به بازار کار: با خرید یک ملک در اسپانیا، شما به بازار کار و فرصت‌های شغلی در این کشور نزدیک خواهید بود و مقدمات و شرایط مناسب برای تأسیس یک کسب و کار جدید برایتان فراهم می‌شود.

امکان سفر به کشورهای شنگن: با دریافت گلدن ویزای اسپانیا قادر خواهید بود که به تمام کشورهای حوزه شنگن بدون ویزا تردد کنید.

دریافت گلدن ویزا اسپانیا با علاالدین مهاجر

اگر شما نیز علاقه‌مند به زندگی در کشور ماتادورها هستید و می‌خواهید زندگی آرامی را در میان فرهنگ بی‌نظیر اسپانیایی تجربه کنید و از زیبایی‌های طبیعی و سواحل مدیترانه‌ای آن لذت ببرید، کافیست از طریق شماره تماس 02174495 با ما در ارتباط باشید. متخصصان خبره مهاجرتی علاالدین مهاجر در کنار اطلاعات کامل مهاجرت به اسپانیا و انواع روش‌های سرمایه‌گذاری در این کشور همانند خرید ملک، می‌توانند شما را در زمینه خرید ملک در ترکیه، خرید ملک در قبرس، خرید بیزینس در کانادا و انواع روش‌های مهاجرتی به سرتاسر جهان نیز راهنمایی کنند. با ما تماس بگیرید یا اطلاعات خود را در فرم مشاوره مهاجرتی صفحه اصلی وب‌سایت علاالدین مهاجر تکمیل نمائید.

مدارک لازم برای دریافت گلدن ویزا در اسپانیا

مدارک لازم برای اقدام به دریافت گلدن ویزا در اسپانیا و ملیت اسپانیایی به شرح ذیل می‌باشد:

۱- پرکردن فرم‌های لازم

۲- کارت اقامت

۳- گذرنامه

۴- گواهی تولد

۵- گواهینامه سوء پیشینه از ایران

۶- گواهی ازدواج در صورت متاهل بودن متقاضی

۷- پرداخت هزینه درخواست ملیت

۸- گواهینامه سوء پیشینه از اروپا (اسپانیا)

۹- گواهی ثبت نام از شهرداری در محل زندگی

۱۰- دیپلم موسسه سروانتس، امتحانات کتبی در رابطه با شناخت از اسپانیا

چرا مردم اسپانیا را انتخاب می‌کنند؟

۱- بدلیل امنیت در اسپانیا و مقام سومی در این زمینه

۲- بهره‌مندی از خدمات پزشکی رایگان با داشتن اقامت در اسپانیا

۳- یکی از بهترین مراکز درمانی دنیا

۴- جزء کشورهای بازار مشترک اروپا بودن

۵- زندگی راحت و آسان در اسپانیا

۶- دارا بودن مقام اول در زمینه اهدای عضو

۷- بدلیل رشد اقتصادی بالاتر نسبت به تمام کشورهای حوزه اروپا

۸- کشور امن و مورد اطمینان برای زندگی

۹- سفر به تمام کشورهای شینگن بدون ویزا

۱۰- چهارمین کشور بزرگ اقتصادی

۱۱- دومین کشور جهان پس از ایالات متحده امریکا از لحاظ مهاجرت

۱۲- تولید کننده بهترین روغن زیتون در جهان

۱۳- اولین کشور جهان برای دریافت دانش آموزان از طریق اراسموس

۱۴- دارا بودن رتبه هفتم سازمان بهداشت جهانی در دنیا

۱۵- سومین تولید کننده شراب در دنیا

۱۶- آب و هوای بسیار عالی و همچنین غذاهای بسیار خوب مدیترانه‌ای

۱۷- شناخته شده در بین کشورهای فرانسه، آلمان، انگلیس، هلند و دیگر کشورهای اروپایی

۱۸- دارای مردمانی خونگرم، مهمان نواز و صبور

۱۹- دارا بودن بهترین آب و هوا و مواد غذایی دنیا

۲۰- دارای ۴۶میلیون نفر جمعیت

۲۱- دارا بودن زبان زنده دنیا

۲۲- دارا بودن مقام هشتم اقتصادی

۲۳- دومین کشور توریستی در دنیا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا
Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect. رزرو وقت مشاوره رایگان
Verified by MonsterInsights